Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнение за бензинова Алфа 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Стига бе, не е толкова "лош" селеспийда.Има една сфера(хидроакумулатор), ако прекалено много е "изпуснат" и е каран на поражение с полуработеща сфера без да се смени навреме, тогава може и помпата на селето да е започнала да хвърля фира и да е необходимо и нейната смяна.

    Това е.

    Така нареченият "мозък" на селето не се разваля задължително на всяко селе, дори по мои наблюдения е рядко срещано "явление" и го правят за между 350-650 лева в зависимост от този който го ремонтира.Мисля в ТУ във Варна не помня коя катедра го правеха - трябва да се разтърсите из форума имаше ремонтиран/и там успешно "мозъци" на робота на селето.

    Единствено сигурно е, че ще се сменя сфера между 130 000 км и 230 000км в зависимост кога "се обади".

    А това най-вероятно зависи от степента на ползване/натоварване на селето, тоест колко често ще превключва скоростите, което пък зависи от процента шофиране градско/извънградско...

    ================================================== ===================

    То хубаво, че идва газифицирана, но да и сложат газчица сигурно доста е покарана...
    Като един познат - продава мерцедеса си с газова уредба монтирана преди 9 години, ама той написал "Газова уредба монтирана декември 2018 г.

    Тоест, платил е газовата, монтирал я е и сега я подарява некарана с газова уредба колата
    Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 13:02.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
      Като един познат - продава мерцедеса си с газова уредба монтирана преди 9 години, ама той написал "Газова уредба монтирана декември 2018 г.

      Тоест, платил е газовата, монтирал я е и сега я подарява некарана с газова уредба колата
      Съвсем вероятно е, кола с монтирана газова да е на много километри.

      Но другия вариант ми е по-любим - некадърно монтирана/настроена газова. Моята беше така.
      Дюзи разпробити на 2мм (като за 100 коня) , автоматична карта, богати смеси в ниските, бедни във високите - резултата - колата не върви, а като паднат температурите не иска да пали. И след монтажа на газовата, колата почти не е карана, а когато е била карана - само лятото (през зимата няма палене).

      Собственика имаше две други коли и алфата си стоеше и не я караше, щото газаджиите я бяха "развалили".
      Е така си взех 20 годишна кола на 138 000км с почти нова газова и благодарение на форумните специалисти (ecotronic и don_pepone) си я настроих и сега я скъсвам от каране без проблеми. И върви, и пали, и малко гори...

      ---------- Post added at 13:18 ---------- Previous post was at 13:15 ----------

      Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
      Тия ЖТС-и ако ти е скучен животът може да се забъркаш, особено ако е лелеспийд и с газ
      Как мислиш, на аисина дали са му по-евтини ремонтите от на селеспийда?
      И жтд-то по-малко проблеми ли има от жтс-а?
      Аз още не съм чувал за жтс със запушен дпф, егр или преебано турбо. Нито за жтс глътнал вихрови клапи.
      156 2.0TS

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
        Съвсем вероятно е, кола с монтирана газова да е на много километри.

        Но другия вариант ми е по-любим - некадърно монтирана/настроена газова. Моята беше така.
        Дюзи разпробити на 2мм (като за 100 коня) , автоматична карта, богати смеси в ниските, бедни във високите - резултата - колата не върви, а като паднат температурите не иска да пали. И след монтажа на газовата, колата почти не е карана, а когато е била карана - само лятото (през зимата няма палене).

        Собственика имаше две други коли и алфата си стоеше и не я караше, щото газаджиите я бяха "развалили".
        Е така си взех 20 годишна кола на 138 000км с почти нова газова и благодарение на форумните специалисти (ecotronic и don_pepone) си я настроих и сега я скъсвам от каране без проблеми. И върви, и пали, и малко гори...

        ---------- Post added at 13:18 ---------- Previous post was at 13:15 ----------



        Как мислиш, на аисина дали са му по-евтини ремонтите от на селеспийда?
        И жтд-то по-малко проблеми ли има от жтс-а?
        Аз още не съм чувал за жтс със запушен дпф, егр или преебано турбо. Нито за жтс глътнал вихрови клапи.
        Не му е по-евтин, но не е такъв трошляк
        ЖТС си има други драми, които далеч не са по-евтини и лесни за ремонт, ама гледам ги разбираш. Успех щом ти се забърква във филма
        Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
        ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
        ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
          Само с разхода на 2.4 не съм съгласен.
          E за средния разход става дума.
          Нали казваш - 6 извънградско и 10 градско. Средно 8. Ако сипваш от "хубавата" нафта по 2.50, ето ти ги точно 20лв.
          Може да сипваш и от евтината, ама като сложиш и едно БДЦ или друга добавчица , пак 20 лева идват на 100км средно.

          Бензина (на газ) - 8 извън, 12 градско, средно 10.
          Сега е по 90 стотинки газта = 9лв. Слагаш и половин кило бензин на палене(зимата) и ето ти ги 10лв. Лятото може и (почти) без бензин.

          Цените се движат "ръка за ръка". Преди месец-два и газта беше 1.10-1.15, но и "хубавата" нафта мина 2.80 тогава май.
          Все си е наполовина разхода.
          156 2.0TS

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
            В една кола разходът е най-малкият проблем, особено ако се кара до 20к км на година.
            Ако караш много и искаш бензинова 159 - 1.8 е най-евтиният за поддържане и здрав бензинов мотор. Тия ЖТС-и ако ти е скучен животът може да се забъркаш, особено ако е лелеспийд и с газ
            И къде ще го намери тоя селеспийд,че и с газ,че ми стана интересно? dhtj да го е накацал досега. Какви ще са приключенията с JTS-а, особено сравнен с 2.4? Изключая разходът граЦко
            (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
              ЖТС си има други драми, които далеч не са по-евтини и лесни за ремонт
              Аргументирай се. Покажи теми, снимки, разкажи личен опит.
              Говорил съм с 4 или 5 собственика на жтс в българия, отделно съм изчел alfaowner-а в англия - навсякъде е едно и също верига на 100-200хил. км (която идва малко по-скъпо от ремък) , чистене на дюзи и смяна на свещи (той и дизела си има свещи и дюзи)...

              И един на хиляда сменя вариатори щото е станал на 300хил км или щото е сменял масло по long life програма на 30 000км.
              Къде са дпфи, егри, турбота, мап, внт, вихрови клапи и спукани въздушни пътища?
              Last edited by dhtj; d.m.y г., 13:33.
              156 2.0TS

              Comment


              • #22
                Оф, пак старата песен на нов глас и в тая тема. Темата не е дизел срещу бензин. Човека просто спомена че има една дизелова за оглед и го почнахте. Нека се качи, покара и двете, пък ще си реши и ще си вземе това което му е на сърце.

                Човека каза че ще я кара извънградско, автомати се карат основно в градски условия, за какъв чеп му е тоя автомат ?
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  Аргументирай се. Покажи теми, снимки, разкажи личен опит.
                  Говорил съм с 4 или 5 собственика на жтс в българия, отделно съм изчел alfaowner-а в англия - навсякъде е едно и също верига на 100-200хил. км (която идва малко по-скъпо от ремък) , чистене на дюзи и смяна на свещи (той и дизела си има свещи и дюзи)...

                  И един на хиляда сменя вариатори щото е станал на 300хил км или щото е сменял масло по long life програма на 30 000км.
                  Къде са дпфи, егри, турбота, мап, внт, вихрови клапи и спукани въздушни пътища?
                  Няма какво да ти обяснявам. Доказал си се като кон с капаци, който винаги е прав и не приема чуждо мнение. Най-вероятно няма да си вземеш повече Алфа, особено пък 159 и само си чешеш пръстите по форумите.
                  Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                  ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                  ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
                    Няма какво да ти обяснявам.
                    Виждам, наистина нямаш какво да кажеш за жтс-а.
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #25
                      E за средния разход става дума.
                      Нали казваш - 6 извънградско и 10 градско. Средно 8. Ако сипваш от "хубавата" нафта по 2.50, ето ти ги точно 20лв.
                      Може да сипваш и от евтината, ама като сложиш и едно БДЦ или друга добавчица , пак 20 лева идват на 100км средно.
                      "Хубавата нафта" не е задължителна. Дори зимата.

                      Лукоил още в завода/Нефтохим слага зимна добавка дори на евтината нафта.
                      Круиз също слагат две добавки( Mprover DA 4010 и WAFI 4250)- за течливост, не мога да кажа дали постоянно дали само зимата а другата добавка сега не се сещам за какво е.Това за обикновенния им дизел, чети тук: http://www.kruiz-bg.com/

                      Арктик дизела на Круиз не съм го виждал досега, макар че бяха оторизиран доставчик преди 4 години за НАТО.

                      Предполагам им излиза евтино да закупуват на едро от производител тези добавки и да ги добавят/миксират преди зареждане на бензиностанциите си.

                      Дори на дребно добавки против замръзване/кристализация/парафинизация и за течливост са много евтини, стига да знаеш от кого да ги закупиш.
                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                        "Хубавата нафта" не е задължителна. Дори зимата.
                        Може, не споря, дизел нямам и не зареждам.
                        Казах от "хубавата" (скъпата) нафта, щото всичките ми приятели и познати, които имат нещо по-лъскаво от 2005 нагоре сипват от нея.
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • #27
                          Абе няма ли някакви добавки от които да не смърди така гадно? Като мина покрай някой току що успял да стартира тракалник и не се диша тая смрад в радиус 100 м.
                          От хола, като чуя звук от умряла фуражомелка и разбирам, че комшията пали Волво-то.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
                            Няма какво да ти обяснявам. Доказал си се като кон с капаци, който винаги е прав и не приема чуждо мнение. Най-вероятно няма да си вземеш повече Алфа, особено пък 159 и само си чешеш пръстите по форумите.
                            Аз не съм му най-големият фен на колегата, но в случая е редно да се аргументираш,като правиш подобни категорични заключения . Иначе ставаш като него. Аз имам JTS и живо ме интересува откъде да ги чакам тези приключения и проблеми за които говориш. Мисля и на колегата, пуснал темата ще бъде интересно.
                            (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
                              Аз не съм му най-големият фен на колегата, но в случая е редно да се аргументираш,като правиш подобни категорични заключения . Иначе ставаш като него.
                              Аз кога не съм се аргументирал?
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                                Аз кога не съм се аргументирал?
                                В интерес на истината, имаш осезаемо подобрение в тази насока. Но си имал и откровено провокативни коментари, в които цитираш псевдо факти и спекулираш на тяхна база. Както като ми обясни как 3.2 бил 300 кг по-тежък от 1.9 и всички били на предния мост и т.н. В този случай си се аргументирал адекватно. Тук дали те харесвам, или не, си е мой личен избор. Като пишеш глупости, за да се заяждаш,те игнорирам. Като си казал нещо адекватно и релеванто,го потвърждавам.
                                (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                                Comment

                                Working...
                                X